چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
بانوان

معاون فرهنگی و تربیتی حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، از برگزاری دومین دوره مهارت افزایی تبلیغ دینی، ویژه بانوان طلبه، در ارومیه خبر داد.

اعظم پورحیدر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، با اشاره به برگزاری دوره مهارت تبلیغ دینی به صورت غیرحضوری، گفت: دوره های مهارت تبلیغ با هدف آشنا سازی مبلغان و طلاب به عنوان مرزداران اندیشه دینی و فرهنگی جامعه و مقابله با اندیشه های غرب گرا و تهاجم فرهنگی برگزار می شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به نسل جدید و تاثیر تبلیغ چهره به چهره، خاطرنشان ساخت: ارتقاء توان مبلغان از شیوه های نوین و ابزارهای جدید، نیازمند مهارت یابی طلاب در انتقال آن به جوانان و نوجوانان است.

معاون فرهنگی و تربیتی حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی به برگزاری دومین دوره مهارت افزایی تبلیغ دینی اشاره کرد و گفت: این دوره به منظورآموزش شیوه های جذب جوانان، ویژه طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران، امروز در محل مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی الزهرا(س)، برگزار شد.

وی با اشاره به منابع دوره های مهارت افزایی تبلیغ دینی، خاطرنشان کرد: منابع دوره های اول و دوم شامل کتاب های «جذاب سازی کلاس های دینی کودکان و نوجوانان» و سی دی های آموزشی «شیوه های جذب، ویژه جوانان» بوده است.

پورحیدر درپایان با اشاره به زمان برگزاری سومین مرحله دوره های مهارت افزایی، افزود: دوره سوم در اواخر اسفندماه جاری و با استفاده از کتاب «روش تدریس و کلاس داری تبلیغی» برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha